Publications
Chapitres de livre |
---|
Davidson. A.-L., Naffi, N. (2018). Facilitating problem-based learning: A reflective analysis. In. Jean-Luc Rinaudo (Dir.). Telepresence in training. London: ISTE Editions. http://www.iste.co.uk/book.php?id=1423 |
Davidson, A.-L., Naffi, N. (2018). Une analyse réflexive sur l’accompagnement des étudiants universitaires dans une approche par problème en ligne. In. Jean-Luc Rinaudo (dir.), La Téléprésence en formation, Chapitre 3, pp.61-76. Londre : ISTE éditions. https://iste-editions.fr/products/la-telepresence-en-formation |
Naffi, N., Davidson, A.-L. (2020). A Group of Youth Learn Why and How to Disrupt Online Discourses and Social Media Propaganda Around Syrian Refugees. In. Ayaz Naseem and Adeela Ayaz (ed.), Social Media as Space for Education. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-50949-1_2 |
Affiliations
Actualités
